وام طلافروشی :

قدمت و سابقه طلافروشی شرط مهم اعتماد دریافت وام

وام طلافروشی را شنیده اید !به وام روی طلا  نیاز دارید ؟ در اینترنت به دنبال مطمئن ترین و سریع ترین و به صرفه ترین راه برای دریافت وام طلا جستجو می کنید ؟ جستجو کنید اما قدری صبر کنید و دست نگه دارید . آیا بهتر نیست بیشتر در مورد بانک یا طلا فروشی که قرار است وام بگیرید تحقیق کنید ؟ این حق شماست که از وام دهنده با ضمانت طلا اطلاعات بیشتری کسب کنید پس اعتماد و اعتبار و قدمت وام دهنده از شروط مهم دریافت وام طلا هست چرا که طلای شما مطمئن ترین ضمانت شمادر ازای وام دریافتی هست.

وام طلافروشی

loan-gold

اخیرا  با شکایات برخی از وام گیرند گان طلا متوجه شدیم برخی اشخاص مبتدی و نامطمئن با راه اندازی سایتهای جدید و دفاتر دور و نامشخص مبادرت به فعالیت در زمینه وام طلا با نام وام طلافروشی با تبلیغاتی غیر واقع شده اند که در صورتی اخذ وام از آنها هیچ تضمینی برای بازگشت طلای وام گیرنده نیست.

وام طلافروشی گلدیس

طلای گلدیس با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه ارائه وام های طلا و مسکوکات و با ارائه قرارداد و نگهداری طلای مشتریان در صندوق امانات بانک همواره پاسخگویی مطمئن در خدمت احاد مردم بوده و آماده ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات دقیق و محاسبه حداکثر میزان دریافتی وام روی طلا و بررسی دیگر نکات ایمنی دفاتر وام دهنده طلا حتما به صفحه فرم آنلاین محاسبه گر وام طلا مراجعه نمایید 

پس  با در نظر گرفتن شناخت واعتبار و سابقه شرط اول دریافت وام برای متقاضی می باشد مجموعه طلای گلدیس با سابقه 20 سال در زمینه وام طلا  همواره سعی در رضایت مشتریان خود دارد.

جهت اطلاعات بیشتر جهت دریافت وام طلا با شماره تلفن ۰۲۱-۴۴۲۸۴۲۹۲ یا ۴۴۲۸۴۶۸۸ و ۴۴۲۸۴۵۷۲ و 1-34-34-34-0912 و 1-39-39-39 -0912 تماس بگیرید.

 

 

4.8/5 - (10 امتیاز)