امید است نکات زیر در زمان قرارداد اخذ طلا برای متقاضیان مفید واقع شوند اگر شما تجربیاتی در خصوص وام طلا دارید با دیگران به اشتراک بگذارید

چرا 85 درصد ارزش طلا را وام میدهند !

در حقیقت دفاتر وام دهنده روی طلا بر حسب نوسان قیمت طلا ،بر اساس ریسک کاهش کوتاه مدت قیمت احتمالی ارز در کشور و یا کاهش موقت اونس جهانی طلا سعی می کنند حداقل تا 15 درصد کمتر از ارزش طلای شما  وام فوری پرداخت کنند تا سرمایه خود را از ضرر احتمالی مصون بدارند.

شاید برخی دفاتر نوپا در ابتدا به شما بگویند که به ازای صددرصد قیمت طلای شما وام طلا می دهند یا اجرت طلای شما را نیز محاسبه و به آن نیز تسهیلات می دهند که در واقعیت بازار طلا و منطق اقتصاد امری محال به نظر می رسد.

یا احتمالا در زمان حضور شما اعلام می کنند که طلای شما اجرت و…ندارد و در نهایت ممکن است با توجه نیازی فوری شما به وجه نقد  و با تصمیم گرفتن اشتباه به زیان شما خاتمه یابد یا حتی با گرفتن تصمیم درست در زمان مشکل مالی حداقل وقت و زمان شما تلف می شود.پس بهتر است به دفاتر با قدمت بالا و منعطف و منصف  و ماندگار و با سود کم مانندموسسه طلای گلدیس که راهنمای شما هستند مراجعه نمایید.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق و محاسبه حداکثر میزان دریافتی وام روی طلا به صفحه فرم آنلاین محاسبه گر وام طلا مراجعه نمایید.

تبلیغ وام به اندازه ارزش کامل طلا کذب است

پس تبلیغ وام به اندازه ارزش کامل طلا یا پرداخت روی اجرت تبلیغی دروغین برای دعوت کردن شما به آن دفاتر و با توجه مستاصل بودن شما به وجه نقد ممکن است خواسته های دیگری همانند کمیسیون کارمزد و ورودی یا دریافت دسته چک را تحمیل کنند.پس سعی کنید مراقب چنین مواردی در هنگام اخذ وام طلا باشید
توجه کنید که طلای گلدیس با بیش از 22 سال سابقه طلایی در امور وام فوری طلا در برج گلدیس تهران به همه شما متقاضیان محترم این اطمینان را می دهد که رقم دریافتی وام با آنچه در اینجا گفته و در قرار داد نوشته می شود و با شما تا پایان تسویه اقساط نیز مطابقت داردچرا که صداقت و احترام به مشتری آگاه بهترین نوع تعامل و تجارت ماندگار است
در صورتی که می خواهید روی سکه های طلا وام فوری دریافت کنید به صفحه وام سکه مراجعه نمایید
کمیسیون ، کارمزد ، ورودی روی وام سیم کارت نداریم

دیگر دفاتر وام دهنده  کارمزد ، کمیسیون و…، روی وام طلا می خواهند !

یکی از دیگر نکات مهم در هنگام اخذ وام روی طلا اینست که تقریبا همه دفاتر وام دهنده طلا با قدمت کم در ازای پرداخت فوری وام طلا از شما حق ورودی ، کمیسیون ، کارمزد و…. می خواهند پس اگر می خواهید اقساط شما سبک و قابل پرداخت باشد و طلای امانتی خود را با هزینه های اضافه از دست ندهید به این هزینه های مازاد هرگز تن ندهید .

در صورتی که می خواهید روی جواهرات خود وام فوری داریافت کنید به صفحه وام جواهرات مراجعه نمایید

مجموعه طلای گلدیس با قدمت 22 ساله در برج گلدیس تهران برخلاف همه شرکتها و دفاتر وام دهنده طلا هزینه های اضافه  شامل کمیسیون ، کارمزد ، ورودی از متقاضیان وام دریافت نمی کند و این یکی از مهم ترین مزایای رقابتی دریافت وام با طلا از مجموعه طلای گلدیس با کمترین سود ممکن می باشد. مشاوره رایگان ٠٩١٢٣٩٣٩٣٩١

هشدار : گرفتن وام روی طلا با چک مهلک است !

هشدار :اخیرا بازهم برخی دفاتر وام دهنده طلا وقتی با ضمانت طلای شما می خواهند به شما وام فوری دهند در این حین شما را تشویق می کنند در کنار ضمانت طلا ، شما اقساط را بصورت دسته چک بدهید که سودم کمتری شامل وام شود این کار بسیار خطر آفرین و موجب از دست رفتن هم سرمایه طلایی و هم میزان مبلغ وام به صورت دسته چک می باشد.

 

سعی کنید در هنگام دریافت وام طلا به این نکات ارزنده توجه بسیاری داشته باشید و هرگز دسته چک ندهید طلای شما برای ضمانت وام بیش از اندازه کافی و ارزنده و گرانبها هست و فریب جاهای نوپا و نا امن را نخورید.

بنابراین، اگر قصد دارید وام طلا بگیرید، حتماً به قدمت دفتر وام دهنده توجه داشته باشید و از دفتر وام دهنده معتبر مانند طلای گلدیس وام بگیرید.

بازگشت به صفحه اصلی وام طلا

برورزرسانی ادامه دارد!

 

3/5 - (2 امتیاز)